ridosolo19

Ride solo, be careful, stay healthy #19

#RideSolo is de nieuwsbrief voor en door de leden van RTC Duurstede. Hier lees je leuke verhalen en belevenissen van o.a. de RTC evenementen, nieuws vanuit de vereniging en laten we je kennis maken met leden. In iedere editie staat een mooie routesuggestie en linken we naar wat entertainment voor de niet fietsdagen.

De redactie van de RideSolo nieuwsbrief zijn Walter & Lex. Heb jij een leuk verhaal, een mooie route of andere fiets/verenigings- gerelateerd verhaal laat het ons weten.

In deze #RideSolo nieuwsbrief :

# Veel nieuws vanuit het peloton
……..@ bikepacking
……..@ dauwtrappen
……..@ openingstocht
# Materialen en techniek, de sponsor geeft raad
# Marcels Mooiste – het Kroondomein
# Home Entertainment – Unbound
# RTC Scorito Tourpoule

We mogen weer "ouderwets" in groepen! Maar nu wel met helm 🙂

RTC DUURSTEDE 1981 – 2021

EEN JUBILEUM DAT JE WILT VIEREN

We mogen weer in groepen!

Wat was 19 mei een mooie dag, vanaf toen mochten we namelijk weer als groep de weg op! Tijdens de Coronamaanden was bij mij de motivatie ver te zoeken en kwamen de gereden kilometers bij verre niet in de buurt van mijn “normale” jaren. Toen op 11 mei bekend werd dat er versoepelingen kwamen kreeg ik gelijk weer zin om te fietsen. Toen op 19 mei sinds lange tijd weer een RTC avondrit was stond deze jongen gelijk vooraan. Al viel dat fietsend wel weer snel terug naar achteraan 🙂  Niet iedereen had last van een Coronadip of terugval; sterker nog enkelen leken sterker de lockdown uitgekomen te zijn dan ik erin ging. Afzien dus tijdens de eerste ritjes!

Inmiddels alweer een paar weken verder en nu staat (na de openingstocht) aankomend weekend het 2e clubevenement voor dit jaar op de agenda, de Mergellandtocht. Ieder jaar een weer een feestje! Mijn conditie is nog niet wat het moet zijn, en de coronakilo’s helpen dan ook niet mee (#indekken.nl) ik voorzie een zware dag.

UIT HET PELOTON

RTC Duurstede 23 groep start op.

Vorig jaar hebben wij een zondag 23 groep in het leven geroepen, door de wel bekende beperking van het fietsen in groepen is deze groep toen niet echt van de grond gekomen. Inmiddels hebben Jacqueline & Petra de handschoen opgepakt en zijn er inmiddels 2 ritten gemaakt. De komende 3 zondagen wordt er even niet gefietst maar op 11 juli staat er weer een mooie rit van max 55 kilometer op de agenda.

De 23 groep fietst op zondagochtend en vertrekt om 9:30u bij het Huis van de Gemeente. Wil je een keer aansluiten dan ben je uiteraard welkom, meld je dan wel even aan via de appgroep. Nog geen lid van de 23 appgroep, stuur dan even een berichtje naar Lex, hij kan je toevoegen.

1e Gravel BikePacking 2021 in Nederland

Ja Ja RTC-ers, het seizoen voor BikePacking is weer geopend. Walter vroeg mij om een stukje te schrijven.
Als eerste wil ik zeggen dat Corona mij nog meer op de fiets heeft gebracht. Ik hoor iedereen al denken nog meer dat kan toch niet.
Afgelopen jaar door Corona heb ik geen reistijd naar mijn werk meer, vrienden en familie bezoeken zijn enorm afgenomen dus wat ga je dan doen met al die tijd.
Ik ben altijd positief en kijk naar de mogelijkheden van Corona en dat heeft mij het afgelopen jaar een paar mooie BikePacking trips opgeleverd.
Na Hemelvaart waren er 2 dagen met redelijk weer voorspeld dus tijd voor een nieuw BikePacking avontuur samen met mijn vaste fietsmaatje Frans.

Dit keer gaan we in 2 dagen de Kop van Noord-Holland en het rondje Texel doen totaal 270km.
De timing voor deze trip is perfect want alle velden staan in de bloei met tulpen in alle kleuren en gelukkig waren ze nog niet onthoofd.

De auto zetten we in Schagen neer waar we onze gravelbikes pakken en onze tassen eraan hangen met tent, slaapmat, slaapzak, donzen jas, kleding, voeding, gasbrander, koffie en thee.

Via Schoorl, Julianadorp fietsten we langs de kust naar Den Helder waar we de boot pakken die ieder half uur vaart en dat voor maar € 10 retourtje. Mondkapje op en binnen 20 minuten staan we op Texel.

De volgende ochtend word ik wakker met lichte regen op mijn tent. Gelukkig kunnen we onze spullen droog inpakken behalve de tent, lekker ontbijten en dan maar regenjas aan voor dag 2.
We worden uitgezwaaid door nog een aantal fietsers want Corona heeft vele mensen toch nog op de fiets gekregen.
Na een uurtje langs de Waddenzee en door het binnenland hebben gefietst, komen we weer bij de boot naar Den Helder. Gelukkig kan onze regenjas weer uit en is het helemaal niet meer zo koud als de vorige dag maar het waait altijd op Texel ook met windkracht 2.

Op Texel rijden we voor grote delen op de MTB route die over het hele eiland is uitgezet. Natuurlijk langs De Sulfter en een mooie natuurgebied richting de Vuurtoren van Texel. Het lijkt wel of heel Nederland op vakantie is op Texel wat een drukte rondom De Koog maar voorbij de Vuurtoren van Texel werd het lekker rustig en geniet ik van de dijkjes met mijn favorieten schapen “De Texelaar”.
Uiteindelijk slaan we af bij Den Burg want het is al 19.00 uur en tijd voor hapje eten. Wat een mooi dorpje met een vreselijk lekkere hamburger bij “De Stal”. Niet op het terras maar op een gemeentelijk bankje in de straat!
Wat kan na zo’n fietstocht een burger toch lekker smaken.
Nu op zoek naar een mooie slaapplek die we vinden op de Boerencamping “De Vrije Vogel” in Oudeschild. Mijn ervaring is zeer positief over boerencampings. Vaak mooie grote plekken, schone toilet en douchevoorzieningen en zelfs nog een keuken en zitruimte beschikbaar.
Dit keer maar niet wildkamperen!
Snel onze BikeCamper opzetten, lekker kopje theezetten en natuurlijk genieten van de warme douche.

Snel Den Helder uit richting Den Oever langs de kustlijn wat is dit toch lang maar uiteindelijk komen we in het mooie natuurgebied van Wieringerwerf met weer een mountainbikeroute.
Een mooi stukje natuurgebied in kop van Noord-Holland. Langs de mooie Noord-Hollandse dorpjes belanden we uiteindelijk op het terras in Medemblik. Nou wij lusten wel een lekkere lunch voor de laatste 80 km naar Schagen.
Af en toe komt de zon tevoorschijn en dan is het helemaal genieten van alle mooie tulpenvelden en mooie paadjes door de natuurgebieden van Kop van Noord-Holland. Dan zien we in de verte de mooie grote kerk van Schagen en is onze 1e Bikepacking 2021 weer afgelopen.

Totaal 262 km gereden over deels asfalt en beton fietspaden, gravelpaden, mtb routes en bospaden, langs koeien en vele schapen, vogels spotten, kamperen, geen TV en radio, weinig verkeer maar vooral genieten van de vrijheid die we hebben ondanks Corona.

RTC TOURPOULE

Doe jij mee met de RTC tourpoule?

Wil jij de Tour de France nog intenser beleven, speel dan mee met de Scorito RTC Tourpoule!

Scorito.com
Hou je van een uitdaging en van de Tour de France? Speel dan mee met de RTC tourpoule via Scorito.  Je stelt een team samen van 20 renners en per etappe bepaal je wie de punten deze dag voor je moet scoren. Dit spel vergt dus iedere dag even aandacht maar hierdoor beleef je de Tour dus ook extra goed!

UIT HET PELOTON

Dauwtrappen met RTC dames op Hemelvaartsdag.

Tussen 05:00 uur en 05:30 uur gaat de wekker bij vele RTC dames. Welke kleding gaan we aan doen; gelukkig heeft Bea advies gegeven om laagjes aan te trekken zodat je later altijd weer iets kan uittrekken.

Spannend hoor, de vogels zijn al volop aan het fluiten, er hangt een mistlaag over de weilanden en langs de Lek.

Rond 06:00 uur komen 20 RTC dames aanrijden bij de Haven van Wijk. Iedereen is enthousiast om elkaar weer te zien na zo’n lange tijd. De eerste duo’s gaan beginnen met de uitgezette dauwtraproute van Bea.
Wat een mooi gezicht een lange sliert van duo’s over de Rijndijk naar Amerongen. De foto’s laten zien hoe mooi en hoe rustig het is!!!!

Vanuit Amerongen gaat de route langs de Plantage Wilhelm III in Elst richting de begraafplaats Larikshof over een smal fietspad naar Rhenen. Het grote voordeel om met duo’s te rijden, is dat je dan ook smalle paden kan aandoen zoals onder langs bij Restaurant Moeke naar de brug van Rhenen.

De burg over en dan over het smalle Marsdijkje naar de Romeinse Uitkijktoren in Kesteren voor onze traditionele ontbijtservice door Paul en Jochem. Wat is iedereen blij om op deze openbare picknickplek gezellig elkaar te zien en te spreken met een lekker ontbijtje.
Als eerste mag Laura als verrassing de champagnefles openen en uitschenken.
Dat smaakt wel om 07:30 uur met als toetje een mooi fototaartje van 40-jarige jubileum.
We hebben dit speciale jaar niet ongezien voorbij laten gaan 

Een foto zegt meer dan duizend woorden, dauwtrappen.

Na een mooie 1,5 meter groepsfoto gaan de duo’s weer op de fiets voor het vervolg van de route 60km of 90km.
Onderweg worden vele foto-shoots gehouden met vrolijke gezichten want dit is wel een positief hoogtepunt voor de dames ondanks de Corona maatregelen.

De route van 90km gaat richting De Waal en De Maas maar helaas varen de pontjes pas vanaf 10:00 uur. Voor het 1e pontje waren we te vroeg maar voor het 2e pontje waren we 9 minuten voor 10:00 uur dus vrolijk stappen we met negen dames en mondkapjes op de pont. Dat was natuurlijk een gezellige boel maar daar kwam onze pensionado RTC-er H.S te WbD wel achter

Wat een mooie route via Varik naar Buren voor een koffiestop want daar waren we wel aan toe. De laatste loodjes richting de pont van Beusichem en hebben we bijna 100KM op de teller staan als we weer thuiskomen op een mooi tijdstip van 12:00 uur.

Nog een aantal kreten van de dames:
“Wat is het toch mooi”
“Hoor de vogels fluiten”
“Wat een feestje”
“Lekker rustig op de weg”
“We kunnen wel vaker vroeg starten”
“Hier ben ik nog nooit geweest”
“Gezellig dames”

Na het 2e jaar is wel duidelijk dat dit een jaarlijkse traditie blijft bij de RTC Dames.

Bedankt Paul, Jochem, Tanja en Eline voor de verzorging, Evert en Bea voor het logistieke proces.

UIT HET PELOTON

Huh, Openingstocht in mei?

Eindelijk…………….dan toch : onze traditionele start van het wegseizoen. Corona gooide in maart en april onze kalender overhoop, maar 2e helft mei konden we weer samen op pad. Daarom onze 1e clubactiviteit: zaterdagmiddag 29 mei.

En wat voor een clubactiviteit. Stonden er in voorgaande jaren een kleine 30 superfanatieke leden op een vaak koude, soms regenachtige zondagochtend te wachten op het startsignaal, deze keer was dat wel anders.

Een zonnige zaterdagmiddag; ruim 50 leden, kort-kort gekleed waren blij elkaar te ontmoeten voor het kantoorgebouw van sponsor PPC.  Wat een rumoer, gezelligheid en aanstekelijk lachen; we hebben er zin!

Na een kort welkom door voorzitter Renze met aandacht voor ons 40-jarig bestaan vertrokken we in groepen van 6-8 renners/rensters.

Twee routes, met een voor ieder passende snelheid op weg naar onze 2e ontmoetingsplek: Rijwielpaleis Bilthoven. Onderweg genoot ieder van het eindelijk lente decor ten zuiden van Utrecht; sportief uitleven kon ook tegen de stevige noordoostenwind. Jammer dat RouteMeister Wil van ’t Erve door een vervelende blessure zelf niet mee kon rijden, dan had ook hij kunnen genieten van zijn werk.

In Bilthoven wachtte een vorstelijk ontvangen: buiten op de parkeerplaats, heerlijk in de zon. Gastvrouw Bianca zorgde dat het geen enkele RTC’er aan appeltaart met koffie, thee of………fris (populair bij die temperaturen) heeft ontbroken. Sommigen konden de verleiding van de lentezon toch even weerstaan en gaven binnen in de winkel hun ogen de kost. Om op de terugweg te mijmeren of geestdriftig te vertellen over de volgende nieuwe fiets.

Zelf zat ik na terugkomst in Wijk nog even op een terras; de voorbijkomende RTC’ers straalden van oor tot oor. Een geslaagde middag!

MATERIALEN & TECHNIEK

Materialen en techniek – de sponsor geeft raad

Vakantie komt eraan en dan……………..

Binnenkort, …….naar het zuiden, de zon en de bergen; een heerlijk vooruitzicht. Veel wielrenners zullen ook deze vakantie aangrijpen om de bergen te verkennen; hopelijk enige vele uren zorgeloos fietsplezier. Tijd om bij Roy van Rijwielpaleis Bilthoven te vragen wat je zoal kan doen om dat mogelijk te maken.

Wat kun je zelf checken?
Als 1e: de remmen. De hoogteverschillen en vaak veel langere afdalingen maken dat je 100% moet kunnen vertrouwen op je remmen. Bij schijfremmen betekent dat primair controleren van je remvoering; is die nog voldoende? Wat vaak wordt vergeten: controleer je remvloeistof. Afhankelijk van de tijd dat de remvloeistof al in de leidingen zit, verminderd de werking. Door veelvuldig remmen en hogere temperaturen veranderd de vloeistof van mooi blauw of rood in zwart. Dan weet je dat de remvloeistof aan vervanging toe is; doe je dat loop je het risico dat – zeker in langer afdalingen- je wordt geconfronteerd met naast oververhitte remmen, minder druk en daarmee remkracht. “Mogelijke gevolgen laten zich raden………” Rij je nog met velgremmen controleer dan de conditie van de blokjes en check of de afstelling nog goed is. Blokjes moeten geleidelijk “aangrijpen”, niet vol op de velg. Risico daarbij is of blokkeren of niet remmen, beide niet erg fijn als je naar beneden zoeft. Mn bij velremmen is de conditie van je velglinten belangrijk. Zorg dat je geen plastic velglint gemonteerd hebt; plastic geeft de warmte die ontstaat bij flink remmen eenvoudig via de velg door aan de binnenband. Risico, je raadt het al, oververhitte binnenband kan klapband betekenen. Dus check de conditie van je velglint, monteer eventueel nieuw katoen velglint. Wel zo veilig.

Nr. 2: je banden. Met versleten banden op pad is vragen om moeilijkheden. “De kans op lekrijden is nog daaraantoe”, veel gevaarlijk zijn breuken en scheuren die een klapband mogelijk kunnen maken. “En kijk ook even naar het loopvlak: dat sluit natuurlijk in de tijd”. Door slijten ontstaat een “vlak kantje”, je band heeft feitelijk geen tot nauwelijks nog een zijkant om op af te rollen. Bij een haarspeldbocht betekent dat je feitelijk weinig tot geen grip zult hebben, met het grote risico alleen rechtdoor te kunnen. “Liever niet!”

Bij Rijwielpaleis Bilthoven kun je uiteraard ook terecht voor onderhoud.
Onderhouds- & schoonmaakmiddelen vindt je uiteraard ook bij Rijwielpaleis Bilthoven.

3e aandachtspunt: je verzet of te wel een passende cassette achter. Klimmen vraagt een compleet ander (berg)verzet. Verwissel voor je vertrekt je standaard verzet voor een voor jouw passende tandwielencombinatie. Moderne schakelsystemen bieden voldoende keuzemogelijkheden en zorg daarbij dat je altijd voldoende mogelijkheid tot lichter trappen houdt. “Beter met de 32 nog schoon finishen dan bij de 1e helling al kransen te kort komen.” En wellicht overbodig om te melden: wissel altijd cassette en ketting tegelijkertijd. Een gebruikte ketting kent slijtage, gaat op een nieuwe cassette “overslaan”; een en al ergernis bij het beklimmen van een serieuze helling tot gevolg.
Tot slot: kijk nog even naar de conditie van je stuurlint. Zit het goed vast en is het niet (glad)gesleten? Warmte, transpireren en extremere belasting vragen om een betrouwbare cockpit, jouw stuur is daarbij essentieel. Ook hier geldt bij twijfel, vernieuwen voor vertrek!

Wat moet er mee?
Reservebandjes. Natuurlijk zij ze overal in Europa te vinden, maar net niet in dat leuke bergdorp waar jij logeert. En vergeet niet overal in Europa de wegconditie 100% is; ook onderweg kan je vaker lekrijden en dan is een extra reservebandje meer dan welkom. “Daarnaast………..vlak de effecten van corona niet uit: fietsonderdelen zijn schaars; het kan maar zo zijn dat jouw favoriete bandje nergens meer te koop is.”
Roy: “het achterpadje”! . Huh, wat zeg je? ”Ja, een achterpadje als reserve”. Niet altijd gaat de fiets onbeschadigd mee op of in de auto. Bagage op de achtervork of knellen van de fiets kunnen een scheef achterpad veroorzaken. Gevolg is een ketting die ratelt over de kransen, vervelend. Nog erger: in de bergen schakel je vaak en veel naar je lichtste verzet (de grootste krans) met gevolg nog meer spanning op het achterpad, die kan afbreken en in je achterwiel klapt.

MARCELS MOOISTE

Marcels Mooiste

Marcels mooiste dankt haar aan een van de beste RouteMeister van Europa, althans als de redactie hiervoor een prijs mocht uitreiken! Naast Marcel beschikt RTC Duurstede uiteraard over legio routetoppers, zeg maar het FC Barcelona van routemeisters is lid van onze vereniging. Vandaar dat in deze rubriek ook regelmatig ruimte is voor een van de andere toppers!

In deze Marcel’s Mooiste eens een keer heel iets anders, namelijk een rit die toevalligerwijs door verschillende leden in een korte tijd veel gereden is. Het betreft een gravelrit in het hart van Nederland, welkom in het Kroondomein.

Kris, kras door Kroondomeinen.

Afgelopen jaren best wel vaak in de landelijke media: de Kroondomeinen.
Of beter Landgoed Kroondomein Het Loo, al eeuwen het privébezit van ons vorstenhuis (kroondomeinhetloo.nl-historie) …al hoewel bezit; Koningin Wilhelmina gaf te in 1959 aan de Staat, dus aan ons allemaal.
Maar ieder jaar wordt het natuurpark met hekken rondom, van 25 september tot 25 december afgesloten. Onduidelijk is waarom het zolang dicht moet. April 2020 zei minister Schouten nog dat het was “voor de balans tussen houtproductie, de aanwezigheid van grote hoefdieren en de recreatiemogelijkheden “en misschien wel het meest belangrijke: met de bescherming van de persoonlijke levenssfeer van de koning”. Kortom Willem-Alexander, zijn familie en genodigden willen ongestoord kunnen jagen, niet gehinderd door pottenkijkers.
Positieve aan dit hele verhaal is dat de 9 overige maanden van het jaar een schitterend gebied (zo’n 11.000 hectare) beschikbaar is voor wandelaars en fietsers.
En daarmee ook een fantastische gebeid voor gravelbikers; iets wat ook in onze club niet onopgemerkt voorbijging. Maar liefst 4 ritten konden we optekenen.

• Koningsdag op het Kroondomein. Perfecte timing van Lex, Jasper de Heus, Bas Bloeming en Michel; 27 april, vlak voor 10en starten zij hun tocht door het Kroondomein. Qua route gelijk het eerdere 4-tal, alleen lieten zij het uitstapje naar Vierhouten achterwege. Waarschijnlijk was het de turbo van Jasper die het hoge tempo veroorzaakte, want binnen de 4 uur stonden zij weer op de parkeerplaats bij HoogSoeren. Ook een schitterende zonnige ochtend en veel zwijntjes langs de kant al vond Bas het wel “een beetje heel veel van hetzelfde.” En als het droger wordt in Nederland kan het inderdaad “ zo door naar de Afrikaanse savanne”. Feit blijft: wel een van de meest passende fietsplekken voor Koningsdag!
  • Op 1 mei was het Renzo Groenesteijn die -op de Dag van de Arbeid- solo bijna 80 km wegtrapte in deze schitterende omgeving. Startend vanuit Camping De Wildhoeve in Emst reed hij via oa de Oranjeweg het landgoed binnen. Richting Uddel, langs het Aardhuis, zuidwaarts om via HoogSoeren net de buitenwijken van Apeldoorn aan te “tikken”. Richting noorden maakte hij nog een flink lus door De Ruwent om vervolgens de route van de ochtend te kruisen en via Elspeet weer richting camping en familie te gaan. Zo rond 13.30 werd hij weer opgewacht door de kids, na een “heerlijk ontspannen ritje over het Kroondomein”. En of het nu kwam door standplaats De Wildhoeve, feit is dat hij heel vee zwijnen met jongen heeft gezien.
11000 hectare gravel
  • De spits werd afgebeten door Bea Winters en haar vaste fietsmaatje Frans: 21 februari starten zij een stukje buiten Kootwijk om vervolgens via het monumentale gebouw van Radio Kootwijk richting HoogSoeren te rijden. (o.a. daar begint het landgoed) Verder ging het richting Elspeet en Staverden om vervolgens bij Speuld door te steken naar meest westelijk punt van de tocht: Putten. Grotendeels door of op de rand van uitgestrekte bossen, de ondergrond merendeels mooi gravel of soms een schelpenpad. Na ruim 4,5 uur en 103 km weer terug bij de auto; hoewel fris qua temperatuur konden ze terugkijken op een zonnige, sportieve dag!
  • Hans, Piet, Marco en Walter volgden zaterdag 24 april. Net na 9en vertrokken van de parkeerplaats van Hotel De Echoput (met parkeertoestemming) voor een graveltocht van ruim 100km. Als je de Stravafeed bekijkt zie je dat het inderdaad kriskras door het gebied ging; het was een dag met heel veel draaien en keren; soms kwam je 50 meter voorbij een eerder keerpunt. Veel zanderige bospaden en relatief weinig echt verharde gravel………een ondergrond die Piet die dag erg goed lag; Marc had wel wat meer echt verhard gewild, Voor hem was er gelukkig een afsteek naar Vierhouten: een horeca-eldorado in de bossen. Koffie, taart en het gezelschap van heel veel mountainbikende toerders maakte o.a. voor hem vel goed. De 2de helft was hetzelfde recept: veel zandpaden door het bos. Laat dat nu net de plek zijn waar de zwijntjes wonen: Piet telde onderweg ergens een groep van 2 zeugen met totaal 15 biggen. En lopen dat die kunnen………. Ruim !00 km en 4,5 uur later smaakte de meegebrachte Radler onze droge, stoffige kelen uitstekend. Kortom een heerlijke zonnige dag……….en fijn dat het even kon van de koning.

Heb jij nog een leuke route die je met RTC leden wilt delen? stuur deze naar de redactie info@rtcduurstede en misschien staat jou route hier de volgende keer wel.

ENTERTAINMENT

Home entertainment

In deze editie linken we naar 2 verslagen over Unbound, het gravelevenement dat sinds 2006 georganiseerd met deelnemers zoals Laurens ten Dam. Verder nog uitleg over wat is watt. En een erg leuke podcast met Marianne Vos.

Unbound.

Veloworthy gaat naar Emporia Kansas voor een verslag van ‘s werelds grootste gravelwielerevenement. Zij volgen de opbouw naar en kijken naar alle race-actie van o.a. Vegan Cyclist, Peter Stetina, Laurens Ten Dam, Amity Rockwell, Ted King, Colin Strickland en meer!

Unbound

Mooiste momenten van Unbound door FloBikes

Wat(t) heb je nodig

Wielrenner Mathieu van der Poel trapt in de Ronde van Zwitserland torenhoge wattages, net als tijdens de laatste Strade Bianche en het NK. Maar wat is watt eigenlijk, hoe belangrijk is het in het wielrennen en kunnen amateurs ook die hoge waardes trappen? De NOS legt het uit in deze video.

Sigma Sports Podcast

Matt Stephens en Marianne Vos praten over het belang van ontspanning en de waarde van een hele lekkere taart.

klik op de afbeelding om de podcast te luisteren

JUBILEUMSOKKEN

40 jaar RTC sokken

Alle leden hebben namens het bestuur een paar mooie jubileumsokken ontvangen. Uiteraard draag je deze sokken bij alle (jubileum) activiteiten waar je er van top tot teen gesoigneerd wilt uitzien!

Wil je een extra paar bestellen of zoek je nog een leuk kadootje?

(Nieuwe leden die een paar sokken hebben ontvangen in de verkeerde maat kunnen via de knop aangeven een andere maat te willen ontvangen)

40 JAAR RTC DUURSTEDE!

Alle informatie, verslagen en leuke weetjes rondom het jubileum verzamelen wij op een aparte webpagina. Klik op bovenstaande button om naar de webpagina RTC 40 jaar te gaan.

VERTEL HET ONS

Vertel het ons.

Is er iets wat je anders gedeeld had in onze gezamenlijke avond- en weekendrit, vertel het ons, door jou belevenis of gedachte te delen. Mail ons info@rtcduurstede.nl

Veel plezier komend weekend

MET DANK AAN

GOED WEEKEND, WEES VOORZICHTIG, BLIJF GEZOND!

Vorige editie lezen, klik op onderstaande button.